Bye bye Zambia - Reisverslag uit Lusaka, Zambia van Barbara Uyttendaele - WaarBenJij.nu Bye bye Zambia - Reisverslag uit Lusaka, Zambia van Barbara Uyttendaele - WaarBenJij.nu

Bye bye Zambia

Blijf op de hoogte en volg Barbara

27 December 2012 | Zambia, Lusaka

After 10 months, time has come for me to leave a beautiful country with warm, friendly and most welcoming people. No need to say that I enjoyed my time here. I did have some lows during my stay here but the ups were so much more present that I easily forget these couple of moments of feeling a bit down.

I had the opportunity to live in a nice town, to meet great people and to spend time with amazing friends and neighbours. I will miss each and every one of them!

Thank you Zambia for your beautiful landscapes, colourful towns and villages, lovely people,... ! To all the people I have met: thank you for the great moments we shared! To all the people back home: thank you for supporting me in this adventure!

• 27 December 2012 - 10:28

Wim Nijssen:

glad you liked it. Welcome home, where there are also amazing people and cities!

• 27 December 2012 - 13:23

Marleen :

Barbara,

Ervaringen voor het leven ! zijn herinneringen voor 't leven.

Gelukkig nieuwjaar !
    Marleen

• 27 December 2012 - 13:53

Sonja:

Hoi Barbara,

het einde van een prachtig avontuur. Wanneer vlieg je terug? Wel een mooie afsluiter/nieuwe start zo met de jaarwisseling. Hopelijk kan je een beetje tijd nemen om af te kicken en terug te wennen aan de hectiek van 'onze' kant van de wereld.

Alvast een gelukkig nieuwjaar!

• 27 December 2012 - 15:45

Britt - Anne - Patrick:

Hallo Barbara,

Welkom terug in ons Belgiëland. We wensen je een goede vlucht toe. Troost je niet aan alle mooie leidjes komt een einde maar zijn ze juist een begin van iets moois. Als ik aan Britt vroeg wat ik moest schrijven was haar antwoord: Dat ze maar snel naar hier komt! Je bent meer dan welkom. Tot een van de .....

Gelukkig Nieuwjaar. Fijne feesten.